Re: [Czechlist] More betting terms: settlement/setttled, to win/each way

    Message 1 of 6 , Jan 1, 2009
      Diky Josefe,

      vidim, ze's narozdil ode me nekdy vsadil :)

      Uz je to jasnejsi,

      rule 4 - neni to odkaz na predchozi kus toho textu?

      to by tam nebyl ten clen, muze jit o nejaky preklep ci co, text je jich plny..

      Jeste jednou dik

    • Josef Hlavac
      Message 2 of 6 , Jan 1, 2009
        > vidim, ze's narozdil ode me nekdy vsadil :)

        Ale kdepak, jenom jsem par podobnych humusu uz prekladal :-)
        > rule 4 - neni to odkaz na predchozi kus toho textu?
        >
        > to by tam nebyl ten clen, muze jit o nejaky preklep ci co, text je jich plny..

        Hmm.. mas pravdu, nekoukal jsem na to dost dlouho. Podle tohodle
        (http://www.horse-racing-student.co.uk/guide/tattersalls-rules.asp) to
        je odkaz na nejaka vseobecne uznavana pravidla. Tattersalls je mozna
        tohle: http://en.wikipedia.org/wiki/Tattersalls (a mozna taky ne :)

        J.
        Message 3 of 6 , Jan 1, 2009
          Diky jeste jednou a Melvynovi a Sarce taky - Melvyn opet oblekl svuj cerny pasek v Googleni, jak vidim :)

          Ja jsem si teda asi trikrat vsadil v Yorku (tom starem, ne novem) na kone, ale bylo to off-line primo na dostihu, a spis ze zabavy, moc jsem tomu nerozumel a asi proto vyhral asi 5 liber, ale to bylo zacatecnicke ststi.. ted se u nas gamblerstvi koukam nejak dari, soudruzi poslanci zase neco povoluji, to bude ve "vezeni pro dluziky" plno :)

          Jeste jednou diky