Re: [Czechlist] Tech: Zalozky/favourites in Firefox

  • Vesely Petr
    Message 1 of 8 , Dec 16, 2008
      Tak jsem ze zvedavosti jeste zapatral podle Zuzanina navodu a nakonec jsem tu slozku nasel, v mych Vistach ji mam tady:

      Users/Petr(jmeno uzivatele)/AppData/Roaming/Mozilla/Firefox/Profiles/mgelv6pa.default/bookmarksbackups

      Predtim je potreba zrusit "nezobrazovat skryte soubory" v souborovem manazerovi.

      Petr