RE: [Czechlist] some menu items

  • magda.ferstlova
    Message 1 of 5 , Nov 6, 2008
      Glazirovana mrkev - glazed carrots
      prejtove tasticky - black pudding ravioli
      husi jatra - foie gras

      Message 2 of 5 , Nov 6, 2008
        Fired cream je s vysokou pravdepodobnosti nejaky puristicky preklad pro
        vznesene francouzske creme brulee (normalne se to ani v anglictine
        nepreklada).

        Martin

        Message 3 of 5 , Nov 6, 2008
          U toho almond dacquise je asi preklep, spravne almond dacquoise. Nasla
          jsem v jakesi nabidce pro rauty: Vrstvený mandlový /Dacquoise/ s
          čerstvými jahodami a holandským kakaem

          Hanka

        • Zuzana Kocickova
          Message 4 of 5 , Nov 6, 2008
            Moc dekuji vsem, nejsem gurman a tomuto typu prekladu se snazim vyhybat. Presto se stane...
            Zdravim