Re: [Czechlist] HELP - TERM: vertebral pedicle

    Message 1 of 5 , Nov 6, 2008
      Ajaj, tohle bych nedelal. Pedunkulus je stopka mozecku, to je od obratlu
      pomerne z ruky. Ta spravna Czenglish (nebo Czechlatin) je pedikl,
      latinsky a plnym jmenem pediculus arcus vertebrae. Viz
      is.muni.cz/th/101181/lf_b/bc_finalni_verze.doc. Nemam cas dohledat i
      cestejsi jmeno, ale nejspis ho nekde najdes (jde o vybezek obratle).

      Martin

      Hana Jarolímová napsal(a):

      > Aho Jardoj!
      >
      > O medicine nevim vubec nic, ale mam tady jakysi lekarsky slovnik a ten
      > pravi, ze "pedicle" je cesky "pedunkulus" a vertebral bude neco s
      > obratlem, zeby "vertebralni pedunkulus":-)
      >
      > Ten pedunkulus psany jako "pedunculus" ma kolem 177 hitu na ceskych
      > strankach.
      >
      > Ale ber to s reservou, jenom jsem hledala.
      >
      > Hanka

      > does not help.

    • Vlastimila Palíková
      Message 2 of 5 , Nov 6, 2008
        Je to pedikl obratle. Zdravim, Vlasta

        Hana Jarol�mov� napsal(a):

> [...]
        > strankach.
        >
        > Ale ber to s reservou, jenom jsem hledala.

      • Jaroslav Hejzlar
        Message 3 of 5 , Nov 6, 2008
          Ahoj, Hanko, Martine a Vlasto!
          Diky za pomoc, hledal jsem "vertebralni pedikl" a nenapadlo me zkusit jen
          "pedikl obratle", coz je opravdu to spravne reseni. Mejte se pekne a nekdy
          zase v tomhle nasem kyberprostoru na videnou.
          Jarda