HELP - TERM: vertebral pedicle

  • Jaroslav Hejzlar
    Message 1 of 5 , Nov 6, 2008
      Hello, dear listmates!
      Does anybody know the correct translation of the term above? Googling does not help.
      TIA.
      Regards,
      Jarda

      Message 2 of 5 , Nov 6, 2008
        Aho Jardoj!

        O medicine nevim vubec nic, ale mam tady jakysi lekarsky slovnik a ten
        pravi, ze "pedicle" je cesky "pedunkulus" a vertebral bude neco s
        obratlem, zeby "vertebralni pedunkulus":-)

        Ten pedunkulus psany jako "pedunculus" ma kolem 177 hitu na ceskych
        strankach.

        Ale ber to s reservou, jenom jsem hledala.

        Hanka

        Message 3 of 5 , Nov 6, 2008
          Ajaj, tohle bych nedelal. Pedunkulus je stopka mozecku, to je od obratlu
          pomerne z ruky. Ta spravna Czenglish (nebo Czechlatin) je pedikl,
          latinsky a plnym jmenem pediculus arcus vertebrae. Viz
          is.muni.cz/th/101181/lf_b/bc_finalni_verze.doc. Nemam cas dohledat i
          cestejsi jmeno, ale nejspis ho nekde najdes (jde o vybezek obratle).

          Martin

          Hana Jarolímová napsal(a):

> [...]
          > strankach.
          >
          > Ale ber to s reservou, jenom jsem hledala.

        • Vlastimila Palíková
          Message 4 of 5 , Nov 6, 2008
            Je to pedikl obratle. Zdravim, Vlasta

            Hana Jarol�mov� napsal(a):

> [...]
            > strankach.
            >
            > Ale ber to s reservou, jenom jsem hledala.

          • Jaroslav Hejzlar
            Message 5 of 5 , Nov 6, 2008
              Ahoj, Hanko, Martine a Vlasto!
              Diky za pomoc, hledal jsem "vertebralni pedikl" a nenapadlo me zkusit jen
              "pedikl obratle", coz je opravdu to spravne reseni. Mejte se pekne a nekdy
              zase v tomhle nasem kyberprostoru na videnou.
              Jarda