Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek - takze pristi ctvrtek

    Message 1 of 7 , Oct 1, 2008
      OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
      pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
      dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

      dik, Martin

    • Helga Listen
      Message 2 of 7 , Oct 2, 2008
        Pristi ctvrtek by teoreticky mela byt v republice.
        Navrh na hospodu nemam :-( podridim se ostatnim.
        Stepane,preposilej tuto informaci i Eve, zase nemohu najit jeji email - dik.
        Vsichny: prosim vzdy dejte do cc Stepana, Evu a Blanuku - nejsou totiz na
        chatu, ale budou asi chtit prijit.
        H.