Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek

  • Šárka Rubková
    Message 1 of 7 , Oct 1, 2008
      Ja tu zitra nejsem

      sarka

      -------Original Message-------

      From: Martin Janda
      Date: 1.10.2008 23:21:46
      To: Czechlist@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek

      A stihnem teda jeste ten prvni ctvrtek tedy zitra, nebo to nechame na
      pristi tyden bez Helgy?

      Martin

    • Helga Listen
      Message 2 of 7 , Oct 1, 2008
        Ja nebudu ani zitra.
        H.

        Message 3 of 7 , Oct 1, 2008
          OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
          pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
          dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

          dik, Martin

        • Helga Listen
          Message 4 of 7 , Oct 2, 2008
            Pristi ctvrtek by teoreticky mela byt v republice.
            Navrh na hospodu nemam :-( podridim se ostatnim.
            Stepane,preposilej tuto informaci i Eve, zase nemohu najit jeji email - dik.
            Vsichny: prosim vzdy dejte do cc Stepana, Evu a Blanuku - nejsou totiz na
            chatu, ale budou asi chtit prijit.
            H.