Re: [Czechlist] RE: Prvni utery/ctvrtek

    Message 1 of 7 , Oct 1, 2008
      A stihnem teda jeste ten prvni ctvrtek tedy zitra, nebo to nechame na
      pristi tyden bez Helgy?

      Martin

    • Šárka Rubková
      Message 2 of 7 , Oct 1, 2008
        Ja tu zitra nejsem

        sarka

        Helga Listen napsal(a):
        > Jardo, omyl, jen prvni ctvrtek je tento tyden :-)
        >
        > Ano, Powwow bude - 12.12.08, misto konani jeste sdelim.
        >
        > Helga

      • Helga Listen
        Message 3 of 7 , Oct 1, 2008
          Ja nebudu ani zitra.
          H.

          Message 4 of 7 , Oct 1, 2008
            OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
            pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
            dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

            dik, Martin

          • Helga Listen
            Message 5 of 7 , Oct 2, 2008
              Pristi ctvrtek by teoreticky mela byt v republice.
              Navrh na hospodu nemam :-( podridim se ostatnim.
              Stepane,preposilej tuto informaci i Eve, zase nemohu najit jeji email - dik.
              Vsichny: prosim vzdy dejte do cc Stepana, Evu a Blanuku - nejsou totiz na
              chatu, ale budou asi chtit prijit.
              H.