RE: Prvni utery/ctvrtek

  • Helga Listen
    Message 1 of 7 , Oct 1, 2008
      Jardo, omyl, jen prvni ctvrtek je tento tyden :-)

      Ano, Powwow bude - 12.12.08, misto konani jeste sdelim.

      Helga
      Date: Wed Oct 1, 2008 12:01 am ((PDT))

      Zdravim ve spolku,

      chtela jsem jen varovat, ze pristi tyden nebudu v republice ? a proto se
      bude muset nekdo jiny ujmout organizaci.

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.7.5/1701 - Ausgabedatum: 30.09.2008
      19:08
      Message 2 of 7 , Oct 1, 2008
        A stihnem teda jeste ten prvni ctvrtek tedy zitra, nebo to nechame na
        pristi tyden bez Helgy?

        Martin

      • Šárka Rubková
        Message 3 of 7 , Oct 1, 2008
          Ja tu zitra nejsem

          sarka

          Helga Listen napsal(a):
          > Jardo, omyl, jen prvni ctvrtek je tento tyden :-)
          >
          > Ano, Powwow bude - 12.12.08, misto konani jeste sdelim.
          >
          > Helga

        • Helga Listen
          Message 4 of 7 , Oct 1, 2008
            Ja nebudu ani zitra.
            H.

            Message 5 of 7 , Oct 1, 2008
              OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
              pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
              dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

              dik, Martin

            • Helga Listen
              Message 6 of 7 , Oct 2, 2008
                Pristi ctvrtek by teoreticky mela byt v republice.
                Navrh na hospodu nemam :-( podridim se ostatnim.
                Stepane,preposilej tuto informaci i Eve, zase nemohu najit jeji email - dik.
                Vsichny: prosim vzdy dejte do cc Stepana, Evu a Blanuku - nejsou totiz na
                chatu, ale budou asi chtit prijit.
                H.