Prvni utery/ctvrtek

  • Helga Listen
    Message 1 of 7 , Oct 1, 2008
      Zdravim ve spolku,

      chtela jsem jen varovat, ze pristi tyden nebudu v republice � a proto se
      bude muset nekdo jiny ujmout organizaci.

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.7.5/1700 - Ausgabedatum: 30.09.2008
      11:03

    • Helga Listen
      Message 2 of 7 , Oct 1, 2008
        Jardo, omyl, jen prvni ctvrtek je tento tyden :-)

        Ano, Powwow bude - 12.12.08, misto konani jeste sdelim.

        Helga
        Date: Wed Oct 1, 2008 12:01 am ((PDT))

        Zdravim ve spolku,

        chtela jsem jen varovat, ze pristi tyden nebudu v republice ? a proto se
        bude muset nekdo jiny ujmout organizaci.

        Helga

        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.
        Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.7.5/1701 - Ausgabedatum: 30.09.2008
        19:08
        Message 3 of 7 , Oct 1, 2008
          A stihnem teda jeste ten prvni ctvrtek tedy zitra, nebo to nechame na
          pristi tyden bez Helgy?

          Martin

        • Šárka Rubková
          Message 4 of 7 , Oct 1, 2008
            Ja tu zitra nejsem

            sarka

            Helga Listen napsal(a):
            > Jardo, omyl, jen prvni ctvrtek je tento tyden :-)
            >
            > Ano, Powwow bude - 12.12.08, misto konani jeste sdelim.
            >
            > Helga

          • Helga Listen
            Message 5 of 7 , Oct 1, 2008
              Ja nebudu ani zitra.
              H.

              Message 6 of 7 , Oct 1, 2008
                OK, takze z pravomoci samozvaneho mistodrziciho stanovuju termin na
                pristi ctvrtek, 9.10. Ozvete se mi prosim, radsi off list, kdo
                dorazite, pripadne s navrhem na hospodu.

                dik, Martin

              • Helga Listen
                Message 7 of 7 , Oct 2, 2008
                  Pristi ctvrtek by teoreticky mela byt v republice.
                  Navrh na hospodu nemam :-( podridim se ostatnim.
                  Stepane,preposilej tuto informaci i Eve, zase nemohu najit jeji email - dik.
                  Vsichny: prosim vzdy dejte do cc Stepana, Evu a Blanuku - nejsou totiz na
                  chatu, ale budou asi chtit prijit.
                  H.