Urgentni zakazka - prosim nemcinare o pomoc

  • Monika
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2008
      Zdravim vsechny, sice jsem mez anglictinari, ale nenasel by se tu
      nekdo, kdo by mi dokazal pomoci s velmi urgentni zakazkou z nemciny do
      cestiny?
      Jde o nekolik desitek manualu (naradi pro OBI), ktere chteji prelozit v
      TagEditoru (nejradeji verze 2007) do patku! Pokud byste mel nekdo
      zajem, dejte mi vedet, kolik a za kolik byste toho v tomto sibenicnim
      terminu zvladli.
      Prosim o kontakt offline nebo na tel. 775-615 018
      Predem moc dekuji
      Monika