RE: [Czechlist] Prvni uteri/ctvrtek

  • Šárka Rubková
    Message 1 of 17 , Aug 5 3:24 PM
      Helgo, dobro�innosti se meze nekladou.
      Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezd� sem 1, 18 a z kula��ku 2.

      sarka

      From: Martin Janda

      Date: 3.8.2008 17:24:58

      To: Czechlist@yahoogroups.com

      Pokud mi hnusne zanicene koleno dovoli, rad se pribelham. Ale dobra

      dopravni dostupnost s parkovanim by tentokrat bodla.

      Martin

      Helga Listen napsal(a):

      > Zdravim ve spolku,

      > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

      > Pokud je zajem, rychle neco objednam.

      > Helga

      ------------------------------------

      Translators' tricks of the trade:

      http://czeng.wetpaint.com/

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1592 - Ausgabedatum: 05.08.2008
      06:03

    • Alena Ryšková 2e
      Message 2 of 17 , Aug 6 2:04 AM
        Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
        Alena

        Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezdí sem 1, 18 a z kulaáku 2.

        sarka

[...]

        Je to z centra tramvají č. 18 15 minut ve stresovicich

        Sarka

        ------------------------------------

        Translators' tricks of the trade:

        http://czeng.wetpaint.com/

        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.

        Message 3 of 17 , Aug 6 3:15 AM
          Hmmm, to zni dobre. Da se tam zaparkovat? Pripadne prosim taktez o
          pokyny, co s sebou. Mozna nějake chleby a rohliky k tem salatum a kus
          flakoty na ten gril?

          Martin

        • Šárka Rubková
          Message 4 of 17 , Aug 6 3:21 AM
            No, jestli mas nejaky specialni recept, tak proc ne...

            Alena Ryšková 2e napsal(a):
            > Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
            > Alena

          • Šárka Rubková
            Message 5 of 17 , Aug 6 3:23 AM
              Chleba, rohliky, klobasky budou, maso taky, vino, pivo, mineralky taky, tak
              treba nejaky zeleninovy salat?

              sarka

              ------------------------------------

              Message 6 of 17 , Aug 6 3:33 AM
                Dobre, dobre, provedu!
                Alena

                ------------------------------------

[...]

              • Helga Listen
                Message 7 of 17 , Aug 6 3:43 AM
                  Ja se prihlasim k tradicnimu pasta salatu, ale nic rozpocitat nebudu, mam vse doma a zu nevim kolik jsem za jednotlive ingredience kdysi zaplatila.

                  H.

                  _____

                  From: HYPERLINK "mailto:martinjanda@..."Martin Janda

                  Date: 6.8.2008 12:30:36

                  To: HYPERLINK "mailto:rubkova@...""ing.Šárka Rubková"

                  Speciální recept nemám, ale můžu zkusit něco někde najít. Dobře, beru to

                  tak, že každý něco přinesem a budem doufat, že pokryjem to podstatné a

                  nic nebude víckrát? Nebo bys to radši chtěla nakoupit centrálně a pak

                  náklady normálně rozpočítat?

                  Martin

                  HYPERLINK "http://www.incredimail.com/index.asp?id=101219&rui=104005960"FREE Animations for your email - by IncrediMail! Click Here!

                  Ausgehende eMail ist virenfrei.
                  Überprüft durch AVG.
                  Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1595 - Ausgabedatum: 06.08.2008 08:23

                • Sabina Králová
                  Message 8 of 17 , Aug 7 1:24 AM
                    Uzijte si grilovani, moc rada bych take prisla, ale bohuzel je to pro mne
                    moc daleko, mam spoustu prace. Byvala bych mohla prijit nekam do centra.
                    Snad v zari..
                    Sabina
                  • Šárka Rubková
                    Message 9 of 17 , Aug 7 4:09 AM
                      Sabino, ono to nen� zas tak daleko, osmn�ctkou je to od n�rodn�ho divadla
                      cca 15 minut a bydl�me hned (cca 100m) u prvn� tramvajov� zast�vky za
                      st�e�ovickou vozovnou.

                      pokud by n�kdo bloudil, m�j mobil je 605 446504

                      sarka

                      Message 10 of 17 , Aug 7 4:11 AM
                        No, já bydlím na Chodově, tak je to pro mne opravdu z ruky. Sabina