Re: Prvni uteri/ctvrtek

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 17 , Aug 3, 2008
      Já budu v Praze až v zárí!
      Jarda

      1a. Prvni uteri/ctvrtek
      Posted by: "Helga Listen" listen@... helguska1961
      Date: Sun Aug 3, 2008 8:19 am ((PDT))

      Zdravim ve spolku,

      jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

      Pokud je zajem, rychle neco objednam.

      Helga
    • Alena Ryšková 2e
      Message 2 of 17 , Aug 3, 2008
        V utery bohuzel nemuzu,
        ve ctvrtek tu snad jeste budu...
        Alena

        jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

        Pokud je zajem, rychle neco objednam.

        Helga

        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.
        Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.10/1587 - Ausgabedatum: 02.08.2008
        17:30

      • Šárka Rubková
        Message 3 of 17 , Aug 5, 2008
          A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
          Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
          nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...
          Je to z centra tramvaj� �. 18 15 minut ve stresovicich

          Sarka

          Message 4 of 17 , Aug 5, 2008
            Ja bych byla rozhodne pro.
            Mam pro tento pripad pripravit curry-salamovy salat?
            Helga

            A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
            Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
            nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...

            Je to z centra tramvají č. 18 15 minut ve stresovicich

            Sarka

            Helga Listen napsal(a):

            > Zdravim ve spolku,

            > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

            > Pokud je zajem, rychle neco objednam.

            > Helga

            ------------------------------------

            Translators' tricks of the trade:

            http://czeng.wetpaint.com/

            Ausgehende eMail ist virenfrei.
            Überprüft durch AVG.
            Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1592 - Ausgabedatum: 05.08.2008
            06:03
          • Šárka Rubková
            Message 5 of 17 , Aug 5, 2008
              Helgo, dobro�innosti se meze nekladou.
              Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezd� sem 1, 18 a z kula��ku 2.

              sarka

              ------------------------------------

              Translators' tricks of the trade:

              http://czeng.wetpaint.com/

              Ausgehende eMail ist virenfrei.
              �berpr�ft durch AVG.

              Message 6 of 17 , Aug 6, 2008
                Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                Alena

                Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezdí sem 1, 18 a z kulaáku 2.

                sarka

                ------------------------------------

                Message 7 of 17 , Aug 6, 2008
                  Hmmm, to zni dobre. Da se tam zaparkovat? Pripadne prosim taktez o
                  pokyny, co s sebou. Mozna nějake chleby a rohliky k tem salatum a kus
                  flakoty na ten gril?

                  Martin

                • Šárka Rubková
                  Message 8 of 17 , Aug 6, 2008
                    No, jestli mas nejaky specialni recept, tak proc ne...

                    Alena Ryšková 2e napsal(a):
                    > Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                    > Alena

                  • Šárka Rubková
                    Message 9 of 17 , Aug 6, 2008
                      Chleba, rohliky, klobasky budou, maso taky, vino, pivo, mineralky taky, tak
                      treba nejaky zeleninovy salat?

                      sarka

                      ------------------------------------

                      Message 10 of 17 , Aug 6, 2008
                        Dobre, dobre, provedu!
                        Alena

                        ------------------------------------

[...]

                      • Helga Listen
                        Message 11 of 17 , Aug 6, 2008
                          Ja se prihlasim k tradicnimu pasta salatu, ale nic rozpocitat nebudu, mam vse doma a zu nevim kolik jsem za jednotlive ingredience kdysi zaplatila.

                          H.

                          _____

                          From: HYPERLINK "mailto:martinjanda@..."Martin Janda

                          Date: 6.8.2008 12:30:36

                          To: HYPERLINK "mailto:rubkova@...""ing.Šárka Rubková"

                          Speciální recept nemám, ale můžu zkusit něco někde najít. Dobře, beru to

                          tak, že každý něco přinesem a budem doufat, že pokryjem to podstatné a

                          nic nebude víckrát? Nebo bys to radši chtěla nakoupit centrálně a pak

                          náklady normálně rozpočítat?

                          Martin

                          HYPERLINK "http://www.incredimail.com/index.asp?id=101219&rui=104005960"FREE Animations for your email - by IncrediMail! Click Here!

                          Ausgehende eMail ist virenfrei.
                          Überprüft durch AVG.
                          Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1595 - Ausgabedatum: 06.08.2008 08:23

                        • Sabina Králová
                          Message 12 of 17 , Aug 7, 2008
                            Uzijte si grilovani, moc rada bych take prisla, ale bohuzel je to pro mne
                            moc daleko, mam spoustu prace. Byvala bych mohla prijit nekam do centra.
                            Snad v zari..
                            Sabina
                          • Šárka Rubková
                            Message 13 of 17 , Aug 7, 2008
                              Sabino, ono to nen� zas tak daleko, osmn�ctkou je to od n�rodn�ho divadla
                              cca 15 minut a bydl�me hned (cca 100m) u prvn� tramvajov� zast�vky za
                              st�e�ovickou vozovnou.

                              pokud by n�kdo bloudil, m�j mobil je 605 446504

                              sarka

                              Message 14 of 17 , Aug 7, 2008
                                No, já bydlím na Chodově, tak je to pro mne opravdu z ruky. Sabina