RE: [Czechlist] Prvni uteri/ctvrtek

  • Sabina Králová
    Message 1 of 17 , Aug 3, 2008
      Take bych se pridala, ale v utery nemohu.
      Sabina

      Message 2 of 17 , Aug 3, 2008
        Já budu v Praze až v zárí!
        Jarda

        1a. Prvni uteri/ctvrtek
        Posted by: "Helga Listen" listen@... helguska1961
        Date: Sun Aug 3, 2008 8:19 am ((PDT))

        Zdravim ve spolku,

        jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

        Pokud je zajem, rychle neco objednam.

        Helga
      • Alena Ryšková 2e
        Message 3 of 17 , Aug 3, 2008
          V utery bohuzel nemuzu,
          ve ctvrtek tu snad jeste budu...
          Alena

          jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

          Pokud je zajem, rychle neco objednam.

          Helga

          Ausgehende eMail ist virenfrei.
          Überprüft durch AVG.
          Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.10/1587 - Ausgabedatum: 02.08.2008
          17:30

        • Šárka Rubková
          Message 4 of 17 , Aug 5, 2008
            A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
            Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
            nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...
            Je to z centra tramvaj� �. 18 15 minut ve stresovicich

            Sarka

            Helga Listen napsal(a):
            > Zdravim ve spolku,
            >
            > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?
            >
            > Pokud je zajem, rychle neco objednam.
            >
            > Helga

          • Helga Listen
            Message 5 of 17 , Aug 5, 2008
              Ja bych byla rozhodne pro.
              Mam pro tento pripad pripravit curry-salamovy salat?
              Helga

              A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
              Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
              nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...

              Je to z centra tramvají č. 18 15 minut ve stresovicich

              Sarka

              Helga Listen napsal(a):

              > Zdravim ve spolku,

              > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

              > Pokud je zajem, rychle neco objednam.

              > Helga

              ------------------------------------

              Translators' tricks of the trade:

              http://czeng.wetpaint.com/

              Ausgehende eMail ist virenfrei.
              Überprüft durch AVG.
              Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1592 - Ausgabedatum: 05.08.2008
              06:03
            • Šárka Rubková
              Message 6 of 17 , Aug 5, 2008
                Helgo, dobro�innosti se meze nekladou.
                Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezd� sem 1, 18 a z kula��ku 2.

                sarka

                ------------------------------------

                Translators' tricks of the trade:

                http://czeng.wetpaint.com/

                Ausgehende eMail ist virenfrei.
                �berpr�ft durch AVG.

                Message 7 of 17 , Aug 6, 2008
                  Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                  Alena

                  Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezdí sem 1, 18 a z kulaáku 2.

                  sarka

                  ------------------------------------

                  Message 8 of 17 , Aug 6, 2008
                    Hmmm, to zni dobre. Da se tam zaparkovat? Pripadne prosim taktez o
                    pokyny, co s sebou. Mozna nějake chleby a rohliky k tem salatum a kus
                    flakoty na ten gril?

                    Martin

                  • Šárka Rubková
                    Message 9 of 17 , Aug 6, 2008
                      No, jestli mas nejaky specialni recept, tak proc ne...

                      Alena Ryšková 2e napsal(a):
                      > Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                      > Alena

                    • Šárka Rubková
                      Message 10 of 17 , Aug 6, 2008
                        Chleba, rohliky, klobasky budou, maso taky, vino, pivo, mineralky taky, tak
                        treba nejaky zeleninovy salat?

                        sarka

                        ------------------------------------

                        Message 11 of 17 , Aug 6, 2008
                          Dobre, dobre, provedu!
                          Alena

                          ------------------------------------

                          Message 12 of 17 , Aug 6, 2008
                            Ja se prihlasim k tradicnimu pasta salatu, ale nic rozpocitat nebudu, mam vse doma a zu nevim kolik jsem za jednotlive ingredience kdysi zaplatila.

                            H.

                            _____

                            From: HYPERLINK "mailto:martinjanda@..."Martin Janda

                            Date: 6.8.2008 12:30:36

                            To: HYPERLINK "mailto:rubkova@...""ing.Šárka Rubková"

                            Speciální recept nemám, ale můžu zkusit něco někde najít. Dobře, beru to

                            tak, že každý něco přinesem a budem doufat, že pokryjem to podstatné a

                            nic nebude víckrát? Nebo bys to radši chtěla nakoupit centrálně a pak

                            náklady normálně rozpočítat?

                            Martin

                            HYPERLINK "http://www.incredimail.com/index.asp?id=101219&rui=104005960"FREE Animations for your email - by IncrediMail! Click Here!

                            Ausgehende eMail ist virenfrei.
                            Überprüft durch AVG.
                            Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1595 - Ausgabedatum: 06.08.2008 08:23

                          • Sabina Králová
                            Message 13 of 17 , Aug 7, 2008
                              Uzijte si grilovani, moc rada bych take prisla, ale bohuzel je to pro mne
                              moc daleko, mam spoustu prace. Byvala bych mohla prijit nekam do centra.
                              Snad v zari..
                              Sabina
                            • Šárka Rubková
                              Message 14 of 17 , Aug 7, 2008
                                Sabino, ono to nen� zas tak daleko, osmn�ctkou je to od n�rodn�ho divadla
                                cca 15 minut a bydl�me hned (cca 100m) u prvn� tramvajov� zast�vky za
                                st�e�ovickou vozovnou.

                                pokud by n�kdo bloudil, m�j mobil je 605 446504

                                sarka

                                Message 15 of 17 , Aug 7, 2008
                                  No, já bydlím na Chodově, tak je to pro mne opravdu z ruky. Sabina