Prvni uteri/ctvrtek

  • Helga Listen
    Message 1 of 17 , Aug 3, 2008
      Zdravim ve spolku,

      jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

      Pokud je zajem, rychle neco objednam.

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.10/1587 - Ausgabedatum: 02.08.2008
      17:30

      Message 2 of 17 , Aug 3, 2008
        Pokud mi hnusne zanicene koleno dovoli, rad se pribelham. Ale dobra
        dopravni dostupnost s parkovanim by tentokrat bodla.

        Martin

      • Sabina Králová
        Message 3 of 17 , Aug 3, 2008
          Take bych se pridala, ale v utery nemohu.
          Sabina

          Helga Listen napsal(a):
          > Zdravim ve spolku,
          >
          > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?
          >
          > Pokud je zajem, rychle neco objednam.
          >
          > Helga

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 17 , Aug 3, 2008
            Já budu v Praze až v zárí!
            Jarda

            1a. Prvni uteri/ctvrtek
            Posted by: "Helga Listen" listen@... helguska1961
            Date: Sun Aug 3, 2008 8:19 am ((PDT))

            Zdravim ve spolku,

            jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

            Pokud je zajem, rychle neco objednam.

            Helga
          • Alena Ryšková 2e
            Message 5 of 17 , Aug 3, 2008
              V utery bohuzel nemuzu,
              ve ctvrtek tu snad jeste budu...
              Alena

              jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

              Pokud je zajem, rychle neco objednam.

              Helga

              Ausgehende eMail ist virenfrei.
              Überprüft durch AVG.
              Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.10/1587 - Ausgabedatum: 02.08.2008
              17:30

            • Šárka Rubková
              Message 6 of 17 , Aug 5, 2008
                A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
                Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
                nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...
                Je to z centra tramvaj� �. 18 15 minut ve stresovicich

                Sarka

                Helga Listen napsal(a):
                > Zdravim ve spolku,
                >
                > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?
                >
                > Pokud je zajem, rychle neco objednam.
                >
                > Helga

              • Helga Listen
                Message 7 of 17 , Aug 5, 2008
                  Ja bych byla rozhodne pro.
                  Mam pro tento pripad pripravit curry-salamovy salat?
                  Helga

                  A nechcete ve ctvrtek prijit ke mne? Je to na tramvaji, da se tu parkovat.
                  Muzeme posedet na zahrade, pripadne se vykoupat v bazenu, ugrilovat maso,
                  nebo klobasky, dat si k tomu salat, popit vino vodu ci pivo...

                  Je to z centra tramvají č. 18 15 minut ve stresovicich

                  Sarka

                  Helga Listen napsal(a):

                  > Zdravim ve spolku,

                  > jak to vypada? Kolik z Vas je v utery ci ve ctvrtek v Praze?

                  > Pokud je zajem, rychle neco objednam.

                  > Helga

                  ------------------------------------

                  Translators' tricks of the trade:

                  http://czeng.wetpaint.com/

                  Ausgehende eMail ist virenfrei.
                  Überprüft durch AVG.
                  Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1592 - Ausgabedatum: 05.08.2008
                  06:03
                • Šárka Rubková
                  Message 8 of 17 , Aug 5, 2008
                    Helgo, dobro�innosti se meze nekladou.
                    Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezd� sem 1, 18 a z kula��ku 2.

                    sarka

                    ------------------------------------

                    Message 9 of 17 , Aug 6, 2008
                      Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                      Alena

                      Moje adresa je Sibeliova 23, Praha 6. Jezdí sem 1, 18 a z kulaáku 2.

                      sarka

                      ------------------------------------

                      Message 10 of 17 , Aug 6, 2008
                        Hmmm, to zni dobre. Da se tam zaparkovat? Pripadne prosim taktez o
                        pokyny, co s sebou. Mozna nějake chleby a rohliky k tem salatum a kus
                        flakoty na ten gril?

                        Martin

                      • Šárka Rubková
                        Message 11 of 17 , Aug 6, 2008
                          No, jestli mas nejaky specialni recept, tak proc ne...

                          Alena Ryšková 2e napsal(a):
                          > Tak ja se taky hlasim, ze bych prisla. Co mam prinest?
                          > Alena

                        • Šárka Rubková
                          Message 12 of 17 , Aug 6, 2008
                            Chleba, rohliky, klobasky budou, maso taky, vino, pivo, mineralky taky, tak
                            treba nejaky zeleninovy salat?

                            sarka

                            ------------------------------------

                            Message 13 of 17 , Aug 6, 2008
                              Dobre, dobre, provedu!
                              Alena

                              ------------------------------------

                              Message 14 of 17 , Aug 6, 2008
                                Ja se prihlasim k tradicnimu pasta salatu, ale nic rozpocitat nebudu, mam vse doma a zu nevim kolik jsem za jednotlive ingredience kdysi zaplatila.

                                H.

                                _____

                                From: HYPERLINK "mailto:martinjanda@..."Martin Janda

                                Date: 6.8.2008 12:30:36

                                To: HYPERLINK "mailto:rubkova@...""ing.Šárka Rubková"

                                Speciální recept nemám, ale můžu zkusit něco někde najít. Dobře, beru to

                                tak, že každý něco přinesem a budem doufat, že pokryjem to podstatné a

                                nic nebude víckrát? Nebo bys to radši chtěla nakoupit centrálně a pak

                                náklady normálně rozpočítat?

                                Martin

                                HYPERLINK "http://www.incredimail.com/index.asp?id=101219&rui=104005960"FREE Animations for your email - by IncrediMail! Click Here!

                                Ausgehende eMail ist virenfrei.
                                Überprüft durch AVG.
                                Version: 7.5.523 / Virendatenbank: 270.5.12/1595 - Ausgabedatum: 06.08.2008 08:23

                              • Sabina Králová
                                Message 15 of 17 , Aug 7, 2008
                                  Uzijte si grilovani, moc rada bych take prisla, ale bohuzel je to pro mne
                                  moc daleko, mam spoustu prace. Byvala bych mohla prijit nekam do centra.
                                  Snad v zari..
                                  Sabina
                                • Šárka Rubková
                                  Message 16 of 17 , Aug 7, 2008
                                    Sabino, ono to nen� zas tak daleko, osmn�ctkou je to od n�rodn�ho divadla
                                    cca 15 minut a bydl�me hned (cca 100m) u prvn� tramvajov� zast�vky za
                                    st�e�ovickou vozovnou.

                                    pokud by n�kdo bloudil, m�j mobil je 605 446504

                                    sarka

                                    Message 17 of 17 , Aug 7, 2008
                                      No, já bydlím na Chodově, tak je to pro mne opravdu z ruky. Sabina