RE: [Czechlist] Ceske a ruske agentury a ceske honorare

  • magda.ferstlova
    Message 1 of 42 , Jul 11, 2008
      Zdravim, take jsem to nemyslela zle. Co se tyce bydleni, to uz za posledni
      rok bohuzel neni pravda - ceny nemovitosti vzrostly o 100%, realna
      nezamestnanost je nulova, nove zahranicni firmy nemohou najit pracovni sily,
      napr. Hyundai ma 50% pozic jeste neobsazenych - podle oficialnich zdroju
      Pekny vikend preji