Term/ENG-CZ: Medicare Wages and TIPS

  • Olga Kotlářová
    Message 1 of 42 , Jul 8, 2008
      Hezky podvecer,

      prosim o pomoc s prekladem a pripadne vysvetleni pojmu:

      Social security wages and tips

      Medicare wages and tips

      Jsou ve formulari o prehledu prijmu W-2, ktery mozna znate.

      Je to soci�ln�/nemocensk� pojisten� pro starsi obcany financovane vladou?
      Ale co "tips"

      Dekuji vsem za pomoc.

      Olga Kotlarova

    • magda.ferstlova
      Message 42 of 42 , Jul 11, 2008
        Zdravim, take jsem to nemyslela zle. Co se tyce bydleni, to uz za posledni
        rok bohuzel neni pravda - ceny nemovitosti vzrostly o 100%, realna
        nezamestnanost je nulova, nove zahranicni firmy nemohou najit pracovni sily,
        napr. Hyundai ma 50% pozic jeste neobsazenych - podle oficialnich zdroju
        Pekny vikend preji