Re: [Czechlist] Technical: CAT and xml-flash?

    Message 1 of 8 , Jul 7, 2008
      Thanks Jamie,

      My CAT imports HTML theoretically and practically, but it has problems with this particular one, I suspect it would be similar in MemoQ, plus my TM (which will be very usefull here) is in Transit and I don't even hope for it to work with a different CAT :(

      Thanks anyway, Joe Hlavac offered to correct some of the problems in the files, hope they will import now

      Matej
      Message 2 of 8 , Jul 7, 2008
        Various CATs do various things well, so it's never a sure thing that a
        file that one CAT can't open won't be opened by another one.

        MemoQ imports other tools' TM, as long as you've exported it to the
        right format. (Actually, it opens Trados TM native, but I don't know
        about Transit.)

        Anyway, good luck with the file.

        Jamie

      • tomas_barendregt
        Message 3 of 8 , Jul 7, 2008
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

          > Ma nekdo zkusenosti s prekladm, respektive importem XML souboru do CAT?

          Ahoj Mateji,

          na XML expert zrovna nejsem, ale mam pocit, ze ten problem muze
          vyplyvat z toho, ze XML je otevrene upravam ( daji se jedinecne
          nadefinovat tagy) a pokud ty definice nemas k dispozici, nemusi to jit
          otevrit (samozrejme problem muze byt i nekde jinde...).

          Ja jsem pri nekolika projektech s XML pouzil freeware Rainbow 4, ktere
          krom jineho dokaze oddelit tagy od textu a pak umozni natazeni do CAT.
          Fungovalo mi to prave u xml souboru, ktere jsem dokazal otevrit v
          Notepadu, ale pres dzungli tagu jsem nevidel na slovo. Rainbow bohuzel
          neni moc intuitivni (alespon me to tak neprislo) a trvalo mi nejakou
          dobu, nez jsem ty soubory pres ni procpal, ale nakonec jsem dostal
          soubory, se kterymi si TagEditor vedel rady. Uz si ale presne
          nepamatuju, co vsechno to obnaselo, takze spis nez jako opravdovou
          radu tohle ber jak poukazani moznym smerem... Rainbow se da najit na
          http://www.translate.com/technology/tools/

          Mimochodem za jeden z hlavnich rozdilu mezi HTML a XML povazuju to, ze
          HTML je do znacne miry standardizovane, tzn. clovek musi pouzivat
          tagy, ktere jsou obecne k dispozici a nevytvari si je podle potreby.
          Proto se s HTML pracuje lip, protoze pro prohlizece/CAT tam neni nikdy
          nic neznameho.

          Tom
          Message 4 of 8 , Jul 8, 2008
            Diky vsem za uzitecne rady,

            v casove tisni a pri me IT omezenosti jsem vyuzil slechetnych nabidek Josefa a Martina, kteri kazdy svym dilem prispeli k tomu, ze jsem se dostal k textu, ocistenemu od tagu, ktery se pak s nimi zase spoji..

            Diky moc

            Matej