Re: Titul "inzenyr" ve vysokoskolskem diplomu

  • Vitezslav Ruzicka
    Message 1 of 41 , Jul 1, 2008
      Kostasi, nevylucuji, ze ve svem partikularnim pripade muzes mit pravdu,
      nicmene, alespon zcela jiste pro U.K., kde se diplom BSc (BA) ziskaval
      po trech letech studia na VS, platily ekvivalenty MA = PhDr, ..., Ing.
      = MSc, ziskavane po studiu petiletem. Nevim, mozna je studium v US
      dvojnasobne narocne :-)

      With all the respect due
      Vit

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

      > Na takovou blbost:-) jsem prisel tak, ze jsem v USA program M.S.
      > absolvoval se vsim vsudy a mel jsem moznost porovnat jeho napln s
      > nasim vysokoskolskym studiem (po strance jednotlivych predmetu tak i
      > po strance rozsahu prakticke prace spojene s konecnou diplomovou
      > praci). Take jsem mel moznost porovnat obdobne rozsah a napln stuidii
      > B.Sc a naseho Ing.
    • radekpletka
      Message 41 of 41 , Nov 24, 2008
        I think the best way how to evaluate the value of your degree is to
        see how big salary you can get with it. Money talks (smile).
        This is also the reason why some countries and schools have more
        students and applicants than other.
        If European degrees were so great from future salary point of view, I
        am sure all Americans would vote with their feet and study in Europe
        and not the other way around (smile).
        So your stats are clearly showing that most students think they will
        get the best value with US degrees - I wonder why, if the European
        educational system is so great compared with lousy US system (smile)

        Radek Pletka