Revisited and thanks: Off-topic: technical

  • kzgafas
    Message 1 of 4 , Jun 17, 2008
      Nakonec jsem tedy nasel, co jsem hledal. Vybral jsem toto:

      http://groups.google.cz/

      Obsahuje moznost vytvoreni diskusniho fora s ceskym uzivatelskym
      rozhranim + tvorbu jednoduchych www stranek. Vše online primo na webu
      takze odkudkoli. Pekna powerful vecicka zadarmo. Bìhem neceleho dne
      jsem svuj projekt (diskusni forum + stranky) vytvoril.

      K.