Re: [Czechlist] Rodne cislo - dodatek

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 18 , Jun 12, 2008
      Ty cislice za lomitkem jsou totiz nejen poradove, ale je v nich schovana
      i oblast, kde se clovek narodil. Pry to fungovalo tak, ze v porodnici uz
      meli na kazdy den par rodnych cisel nachystanych, a kdyz se narodilo vic
      deti, tak zavolali do sousedni porodnice a nejake cislo si "pujcili" :)
      Ale od roku 2004 uz je to mozna jinak.

      Taky se da narazit na ruzne divnosti typu den narozeni vetsi nez 50 - s
      oblibou si takovahle "rodna cisla" vymysleji zdravotni pojistovny pro
      cizince.

      Vice viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Rodn%C3%A9_%C4%8D%C3%ADslo

      Josef