GoogleTranslate v MS Wordu

  • Milan Condak
    Message 1 of 1 , Jun 11, 2008
      Pozdrav po dovolene,

      Dival jsem se, co je noveho a vyzkousel jsem MetaTexis z 5.6.2008.

      V MetaTexisu je nabizen preklad s GoogleServerem i pro cestinu.
      Vyzkousel jsem nejprve preklad jednotlivych segmentu (EN-CS a FR-CS).

      Potom jsem prelozil polsky soubor o 110 vetach na jeden zatah.
      Nevycisteny dvojjazycny (PL-CS) DOC jsem prevedl pro lepsi prohlizeni do PDF

      http://www.condak.net/metatexis/google/PIT_20080611_pl_cs.pdf

      Spoluprace Google + MS Wordu + MetaTexisu pekne funguje.
      Nabidka z TM ma prednost před Googlem.

      Milan
      www.condak.net

      PS: Wordfast umoznuje pouze preklad po jednotlivych segmentech.

      Checked by AVG.
      8:32