Re: [Czechlist] Invoices in the Czech Republic

    Message 1 of 60 , Jun 11 2:16 AM
      A similar question:
      is it obligatory to provide an invoice in paper form, or is it allowed to send it only electronically? Or by fax?

      Message 60 of 60 , Jun 13 1:20 AM
        Ono je to celkem jednoduche. Pokud tam je napsano Aspirio, postacka nemuze
        vedet, ze se jedna o jednoho cloveka. Muze to byt sro s nekolika partnery, a
        pouze nekdo muze mit pravo vybirat doporucenou postu. Pak by ji mohl nekdo z
        nich zalovat, ze do dala do nespravnych rukou