mizejici cislovani obsahu

    Message 1 of 1 , Apr 29, 2008
      Ahoj, je na siti nejaka dobra duse, ktera mi poradi, co mam blbe nastavene?

      Takze, na notebooku ve Wordu mam nadpisy cislovane 1.1, 1.2. - proste
      nekolik vnorenych urovni.Kdyz to dam na stolni pocitac (mailem nebo pres
      flashku), to cislovani tam neni. Misto 1. Uvod, tam je jenom Uvod.

      Jelikoz se jedna o vice nez 200 stranek, je to dost neprijemne, sice to
      muzu (mene pohodlneji) zkontrolovat a doplnit na notebooku, ale nemam
      jistotu, ze to nezmizi i klientovi.

      Diky moc
      Hanka