Prvni utery se blizi - 4.3.!!!

  • Helga Listen
    Message 1 of 6 , Mar 2, 2008
      Zdrav�m ve spolku,

      Doufam, ze mate v pameti, ze v utery je zase cas na pokec :-)

      Jardo, mame tam zareservovany stul??

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.516 / Virendatenbank: 269.21.3/1307 - Ausgabedatum: 02.03.2008
      15:59

    • Helga Listen
      Message 2 of 6 , Mar 2, 2008
        Ted jsem tam udelala rezervace. Stul bude pripraven od 18:30

        Helga

        Message 3 of 6 , Mar 2, 2008
          Dekujem, tentokrat bych mel stihat. Bacha, neco se deje bud s
          yahuhugroups nebo s tvym postakem - mail prisel 3x.

          Martin

        • pavel.janousek
          Message 4 of 6 , Mar 2, 2008
            Jsem si jist, ze taky pojedu okolo.
            Pavel

            > Dekujem, tentokrat bych mel stihat. Bacha, neco se deje bud s
            > yahuhugroups nebo s tvym postakem - mail prisel 3x.
            >
            > Martin

          • Ing. Jiri Klima
            Message 5 of 6 , Mar 2, 2008
              I m� to p�i�lo 3�. J� bohu�el m�m jin� povinnosti. Douf�m, �e p���t� m�s�c
              u� ale p�ijdu.

              Jirka

              Helga Listen napsal(a):

              > Ted jsem tam udelala rezervace. Stul bude pripraven od 18:30

              > Helga

              Translators' tricks of the trade:

              http://czeng.wetpaint.com/

              Individual Email | Traditional

              (Yahoo! ID required)

              mailto:Czechlist-digest@yahoogroups.com

              mailto:Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

            • Alena Rysková 2e
              Message 6 of 6 , Mar 4, 2008
                Tak ja mam bohuzel dnes neco jineho... snad priste!
                Alena