Re: [Czechlist] TERM: konopi vs. marihuana

  • Jan Kordac
    Message 1 of 6 , Feb 1, 2008
      Jen pro doplneni - spravny nazev pro "koureni marihuhany" je "huleni".
      Alespon mezi jejimi uzviateli (tj. kazdym pod 20 let).
      Cili: hulit, huleni, koupit si pytel huleni, zhulit se ...
      Rozhodne se neda rict:
      "Kouris konopi", na to je pak jedina mozna odpoved, ideálne( doplne(ná o
      zfetované hihnani:
      "Ty jsi ale smazka, co?" :)

      JK

      PS: Aby si cteni kolegove a navstevnici tohoto fora nemysleli neco
      spatneho, tak zduraznuju, ze jsem jeste( nikdy marjanu nehulil ... Jen
      znam jednoho skutecneho experta na jeji pestovani a konzumaci.