RE: [Czechlist] repulation

  • Šárka Rubková
    Message 1 of 10 , Dec 6, 2007
      Díky moc všem,

      Podle obsahu dalších stránek by to mohlo být skutečně regulation - jsem z
      textu (tu angličtinu rozhodně nepsal rodilák) tak zblblá, že mě to
      nenapadlo.

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Šárka Rubková

      právnickem prekladu mam vyse uvedene slovo "repulation".

      Kontext:
      General repulation of enforcement of claims

      Ja ani me slovniky takove slovo neznaji, a tak si myslim, ze to ma byt
      reputation. Muze mi to nekdo ze znalym potvrdit nebo vyvratit?

      Sarka

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.16.15/1173 - Ausgabedatum: 05.12.2007
      21:29

      Translators' tricks of the trade:
      http://czeng.wetpaint.com/

      Yahoo! Groups Links