Re: [Czechlist] TERM: Administration X Manage

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 5 , Dec 6, 2007
      Administrace - XXX vs. Spravovat XXX ?

      V podstate je to totez, ale jinymi slovy :-)

      Josef

      Message 2 of 5 , Dec 6, 2007
        No, kdyz klient neni schopen vysvetlit rozdil a pokud jsi prvni, kdo lokalizuje (i.e. neexistuje treba manual nebo jina cast dokumentace, kde by to uz bylo nejak prelozeno), tak mas volne pole pusobnosti a muzes tam dat vpodstate cokoli, jen byt konzistentni..

        Administration bych nechal administrace, bude se to dobre pamatovat

        Manage bych dal sprava nebo rizeni, podle toho, co bude lepe pasovat

        Administrace by mela byt nadrazena, neco jako seznam vsech znacek atd., to druhe na nizsi urovni primo prace se znackami nebo jejich skupinami? To by podle me fungovalo.

        Message 3 of 5 , Dec 6, 2007
          Dik, Mateji, me vubec nenapadlo nechat administraci:))))

          Message 4 of 5 , Dec 6, 2007
            No, prave, hledala jsem jine vhodne nicnerikajici slovo:)