Re: [Czechlist] Dianetické centrum

  • Josef Hlavac
    Message 1 of 4 , Dec 5, 2007
      Tak mi to nedalo a trochu jsem googloval:

      http://www.kariera.cz/prace/hledame-prekladatele-editory-cele-344982

      Krasny je ten odstavec (omlouvam se za diakritiku) "Za odměnu Vám
      nabízíme na úvod základní kurz pro překladatele. Dále studijní stipendia
      a stáže v zahraničí. Další odměny formou studia a dohodou, skvělý
      kolektiv a dobrý pocit před spaním ze smysluplné práce."

      Takze za to prekladani dostanete:
      - kurs pro prekladatele (=nejspis husta nalejvarna jejich blabolu)
      - studijni stipendia (=studium tech jejich blabolu) a staze (zamerene na
      jejich blaboly :-)
      - dalsi studium (samozrejme zase tech jejich blabolu) a odmeny dohodou
      (= nejspis nejake studijni materialy)
      - dobry pocit z odvedene prace

      Vychazi mi z toho, ze za prekladani se u nich neplati penezi, ale
      dukladnym vymytim mozku :-))

      Josef

      Message 2 of 4 , Dec 5, 2007
        Kamaradka se kdysi uchazela o misto lektora anglictiny na jazykove skole
        Lite (Znate je, Mluvit - mluvit - mluvit anglicky). Bylo tam vic
        uchazecu. Napsali jakysi vstupní test, o jehoz vysledku meli zakazano
        navzajem hovorit. Pochopitelne to udelali, a vysledky meli kupodivu
        VSICHNI strasne spatne.
        Na soukromem pohovoru ji pak rekli, ze je to tedy hodne spatne, ale ze
        by ji tedy snad vzali, kdyz na sobe bude pracovat. Pro zacatek kratsi
        kurs za deset tisic....
        Ani nevim, jestli ji pak to misto nabidli, ale sama se rada podekovala.

        Ten test byl mimochodem Oxfordsky - presne ten, ktery vam daji vyplnit
        pri prvni navsteve v Dianetickem centru....

        Josefuv zaver o systemu odmenovani je naprosto presny. Klienti, co uz
        nemaji prachy na dalsi kursy, si je omohou dpracovat tim, ze pomahaji
        jako asistenti u kurzu jinych....

        Martin