Re: [Czechlist] Dianetické centrum

    Message 1 of 1 , Dec 5, 2007
      Dobry den,
      moje odpoved nebude uplne relevantni - ale ze zkusenosti vim, ze to je spolek, ktereho, kdyz o nej jednou zavadis, se uz nikdy nezbavis. Jedna moje znama se pred lety nechala na ulici od jejich agentu (nebo aktivistu) oslovit a nepredlozene jim dala adresu. Od te doby ji chodi pravidelne jejich nesmyslne materialy a zadne odreknuti, reklamace ani protesty nepomohou.
      Ja bych se jim tedy vyhybal na 100 honu - ovsem pokud jejich pseudofilosofie a zpusoby nekoho pritahuji, je to jina vec. Potom hodne stesti!