Re: EXAMS !!!

  • David Fuchs
    Message 1 of 2 , Dec 22, 1999
      Kostasi,

      jsem sice clenem JTP, ale v tomhle jsem s tebou zajedno. Moc bych tu zkousku
      a ty kandidaty chtel videt. Bud jsou to neumetelove (pochybuju), nebo to
      nekdo pretapnul s pozadavky (to spis). O vysledku jsem se docetl asi dva
      mesice pred tebou v internim Dopise clenum, a vyrazil mi dech.

      Ten napad s certifikaci lidi v nasem oboru je jiste dobry, jeho realizace mi
      vsak zatim nepripada dobra ani trochu.

      David <dfuchs@...>