Pochopeni vety

  • Helga Listen
    Message 1 of 3 , Nov 5, 2007
      Ahoj ve spolku,

      Pracuji na stanovech jedne a.s. a vyskytuje se mi tato veta:

      Nerozhodne-li predstavenstvo na naposled konane schuzi jinak, plati, ze
      m�stem konani schuze je sidlo spolecnosti.

      Nijak se mi tu neco nezda. Podle meho tu je napsan: If the board of
      directors at the end of it�s last meeting does not make any other decision,
      the meeting will take place at the head quaters of the company.

      Nepotrebuji opravit Anglictinu (bude to v NJ), ale AJ tady umi vice lidy, a
      mne jen jde o to, jestli jsem tu vetu pochopila zpravne - protoze tam kde
      stoji v dokumentu pro mne neda zadny smysl (pokud ten smyls je takovy, jak
      jsem to nastinila v AJ).

      Irituje mne to z toho duvodu, ze predtim se rika, ze pro schuze je potreba
      pisemna pozvanka kde se uvede misto, datum cas navrhovane schuze.

      Dekuji predem

      Helga

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG.
      Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.22/1112 - Ausgabedatum: 05.11.2007
      19:11

    • Jaroslav Hejzlar
      Message 2 of 3 , Nov 5, 2007
        Hi, Helga!
        IMHO, you are more or less right, only I would rather paraphrase the
        original sentence like this:
        "Unless the Board of Directors decides otherwise at the latest meeting, the
        next meeting shall take place at the company headquarters."
        HTH.
        Regards,
        Jarda

        Pracuji na stanovech jedne a.s. a vyskytuje se mi tato veta:

        Nerozhodne-li predstavenstvo na naposled konane schuzi jinak, plati, ze
        místem konani schuze je sidlo spolecnosti.

[...]

        Überprüft durch AVG.
        Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.22/1112 - Ausgabedatum: 05.11.2007
        19:11

        Translators' tricks of the trade:
        http://czeng.wetpaint.com/

        Yahoo! Groups Links
      • Josef Hlavac
        Message 3 of 3 , Nov 5, 2007
          Ahoj Helgo,

          podle me jsi to pochopila dobre, ale smysl to dava take. V pozvance sice
          bude uvedeno misto schuze, ale tim mistem bude sidlo spolecnosti - pokud
          spravni rada na naposledy konane schuzi nerozhodla jinak.

          Mas pravdu, ze by v te pozvance tim padem to misto asi nemuselo byt, ale
          je lepsi ho tam uvest - napr. nekdo by mohl zapomenout, ze spravni rada
          minule "rozhodla jinak", nebo se spolecnost mohla stehovat, atd. Takhle
          to bude jednoznacne. Navic je mozne, ze v te pozvance misto musi byt
          uvedeno ze zakona (ale to netvrdim s jistotou).

          Josef