Re: [Czechlist] Re: RE:Bizon

    Message 1 of 12 , Nov 4, 2007
      Teoreticky od sesti az pul sedme, prakticky zacina byt zivo az tak v
      sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
      V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma tam
      pevne osobni vazby :-)

      Budu se tesit
      Martin

      Liz Spacilova napsal(a):

      > Dobry vecer,
      >
      > rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?
      >
      > Liz

      > Alena Ry¹ková 2e <preklady@...>

      > podari, snad
      > ktere se

    • Liz Spacilova
      Message 2 of 12 , Nov 5, 2007
        Vyborne, diky, dorazim kolem tech pul sedme / sedme, asi i s
        kameradem - japonstinarem (ktery tvrdi, ze japonstina pry neni tak
        tezka jako cestina).

        Tschau,

        Liz

> [...]
        > sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
        > V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma

      • Jaroslav Suchánek
        Message 3 of 12 , Nov 5, 2007
          Nevim, jestli tentokrát dorazim, kazdopadne stul je zamluven (spol.
          Czechlist). Adresa: Stefanikova 44, Praha 5-Smichov, tram. 12 a 9,
          st. Divadlo Svandy Dudaka, nebo Arbesovo nam.
          Jarda