RE: [Czechlist] Re: RE:Bizon

  • Helga Listen
    Message 1 of 12 , Nov 4, 2007
      Liz, ganz einfach :-) zhruba od 19 hod. tam nekdo (napr. ja) bude. Zeptej se
      personal po prekladatelich.

      Helga

      _____

      From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Liz Spacilova
      Dobry vecer,

      rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?

      Liz

      --- In HYPERLINK
      "mailto:Czechlist%40yahoogroups.com"Czechlist@..., Alena
      Ry¹ková 2e <preklady@..-.>
      wrote:

      > Já bych také s dovolením chtela prijit, ale nevím, jestli se mi
      podari, snad
      > ano.
      > Alena
      > PS: nejak mi ten odkaz nefunguje, i kdyz ho slepim z obou radku, na
      ktere se
      > rozdelil.

      .

      HYPERLINK
      "http://geo.yahoo.com/serv?s=97359714/grpId=328964/grpspId=1705043588/msgId=
      34784/stime=1194214809/nc1=4776372/nc2=4706133/nc3=4990221"

      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.
      Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.20/1108 - Ausgabedatum: 03.11.2007
      21:42

      Message 2 of 12 , Nov 4, 2007
        Teoreticky od sesti az pul sedme, prakticky zacina byt zivo az tak v
        sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
        V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma tam
        pevne osobni vazby :-)

        Budu se tesit
        Martin

        Liz Spacilova napsal(a):

        > Dobry vecer,
        >
        > rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?

> [...]
      • Liz Spacilova
        Message 3 of 12 , Nov 5, 2007
          Vyborne, diky, dorazim kolem tech pul sedme / sedme, asi i s
          kameradem - japonstinarem (ktery tvrdi, ze japonstina pry neni tak
          tezka jako cestina).

          Tschau,

          Liz

> [...]
          > sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
          > V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 12 , Nov 5, 2007
            Nevim, jestli tentokrát dorazim, kazdopadne stul je zamluven (spol.
            Czechlist). Adresa: Stefanikova 44, Praha 5-Smichov, tram. 12 a 9,
            st. Divadlo Svandy Dudaka, nebo Arbesovo nam.
            Jarda