Re: [Czechlist] Re: Citat - Goethe

    Message 1 of 12 , Oct 31, 2007
      Diky MOC, Tomasi,

      To "She" na zacatku me nenapadlo, hledala jsem It, Nature, Light a
      neuspela jsem.

    • Šárka Rubková
      Message 2 of 12 , Nov 2, 2007
        Je v �ter� Bizon? Mohla bych p�in�st foto ze sv� poslen� cesty do Afriky,
        pokud byste m�li z�jem

        Sarka
        <http://geo.yahoo.com/serv?s=97359714/grpId=328964/grpspId=1705043588/msgId=
        34776/stime=1193900219/nc1=4936879/nc2=4776364/nc3=5008826>

      • Helga Listen
        Message 3 of 12 , Nov 2, 2007
          Ja bych kazdopadne sla!
          A fotky mych take rada!
          Helga

          Message 4 of 12 , Nov 2, 2007
            Zatim to vypada, ze tentokrat stiham. Pokud bude chut a sila, muzu
            prispet fotkama z Albanie.
            Marti

          • Alena Ryšková 2e
            Message 5 of 12 , Nov 2, 2007
              Já bych také s dovolením chtela prijit, ale nevím, jestli se mi podari, snad
              ano.
              Alena
              PS: nejak mi ten odkaz nefunguje, i kdyz ho slepim z obou radku, na ktere se
              rozdelil.

              Message 6 of 12 , Nov 4, 2007
                Dobry vecer,

                rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?

                Liz

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, Alena Ry¹ková 2e <preklady@...>
                wrote:

> [...]
                > ano.
                > Alena
                > PS: nejak mi ten odkaz nefunguje, i kdyz ho slepim z obou radku, na

                Afriky,
> [...]
                > <http://geo.yahoo.com/serv?
                s=97359714/grpId=328964/grpspId=1705043588/msgId=
                > 34776/stime=1193900219/nc1=4936879/nc2=4776364/nc3=5008826>

              • Helga Listen
                Message 7 of 12 , Nov 4, 2007
                  Liz, ganz einfach :-) zhruba od 19 hod. tam nekdo (napr. ja) bude. Zeptej se
                  personal po prekladatelich.

                  Helga

                  _____

                  From: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf
                  Of Liz Spacilova
                  Dobry vecer,

                  rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?

                  Liz

                  --- In HYPERLINK
                  "mailto:Czechlist%40yahoogroups.com"Czechlist@..., Alena
                  Ry¹ková 2e <preklady@..-.>
                  wrote:

> [...]
                  > ano.
                  > Alena
                  > PS: nejak mi ten odkaz nefunguje, i kdyz ho slepim z obou radku, na

                  .

                  HYPERLINK
                  "http://geo.yahoo.com/serv?s=97359714/grpId=328964/grpspId=1705043588/msgId=
                  34784/stime=1194214809/nc1=4776372/nc2=4706133/nc3=4990221"

                  Ausgehende eMail ist virenfrei.
                  Überprüft durch AVG.
                  Version: 7.5.503 / Virendatenbank: 269.15.20/1108 - Ausgabedatum: 03.11.2007
                  21:42

                  Message 8 of 12 , Nov 4, 2007
                    Teoreticky od sesti az pul sedme, prakticky zacina byt zivo az tak v
                    sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
                    V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma tam
                    pevne osobni vazby :-)

                    Budu se tesit
                    Martin

                    Liz Spacilova napsal(a):

                    > Dobry vecer,
                    >
                    > rada take prijdu se s vami seznamit. Od kolik hodin a jak vas poznam?

> [...]
                  • Liz Spacilova
                    Message 9 of 12 , Nov 5, 2007
                      Vyborne, diky, dorazim kolem tech pul sedme / sedme, asi i s
                      kameradem - japonstinarem (ktery tvrdi, ze japonstina pry neni tak
                      tezka jako cestina).

                      Tschau,

                      Liz

> [...]
                      > sedm. Slovem "zivo" myslim tak 3-5 lidi,
                      > V pripade pochyb se da zeptat obsluhy, treba na Jardu Suchanka, ma

                    • Jaroslav Suchánek
                      Message 10 of 12 , Nov 5, 2007
                        Nevim, jestli tentokrát dorazim, kazdopadne stul je zamluven (spol.
                        Czechlist). Adresa: Stefanikova 44, Praha 5-Smichov, tram. 12 a 9,
                        st. Divadlo Svandy Dudaka, nebo Arbesovo nam.
                        Jarda