Re: [Czechlist] TERM: valet switch

    Message 1 of 6 , Oct 22, 2007
      diky, Mateji, asi tam dam ten skryty nebo tajny vypinac
      Message 2 of 6 , Oct 22, 2007
        Ale to ma presne opacny vyznam - pro vetsinu Cechu..

        Alespon skryty vypinac alarmu, ale to zase nevyjadruje ten duvod, proc tam je, me by se osobne libil ten bypass, myslim, ze se to ve vyznamu obejit neco v technicke cestine bezne pouziva a vyjadruje to presne co to dela, i kdyz taky ne proc, ale to holt v CZ nepotrebujem a tim padem ani neumime vyjadrit, pokud nepouzijem deset slov..

        Message 3 of 6 , Oct 22, 2007
          Aby to bylo uplne jasne:

          tajny vypinac - vypne nejakou dulezitou funkci aby se auto nedalo nastartovat ani s klicem, je to proti zlodejum

          wallet switch - vypne alarm aby se auto dalo startovat a jinak s nim manipulovat aniz by se aktivoval alarm - je to vlastne neco "pro zlodeje" a s nasimi statistikami kradezi vozidel by si to v Cesku jen malokdo dovolil, najit neco takoveho nezabere zkusenemu lapkovi ani pet sekund..

          Message 4 of 6 , Oct 22, 2007
            jo, je mi to jasne, skryty vypinac muze evokovat nejaky (casto doma
            zbastleny) cudlik ala imobilizer

            jeste jsem nekde nekde nasla "servisni tlacitko" - ze pred predanim auta
            do servisu tim vypnout vsechny alarmy, cidla pohybu, cidla naklonu atd.
            Ale to je takove nicnerikajici...