Re: TERM: people in housing need

  • melvyn.geo
    Message 1 of 8 , Oct 3, 2007
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

      > Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
      > Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
      > nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spíš soft.

      BTW ja bych to neudelal prilis soft tady. Kdyz jsou in housing need tak
      vazne potrebujou strechu nad hlavu IMHO. Nejde o to, ze je prestala
      bavit barva zaclon nebo neco. :-)

      BR

      M.
    • kzgafas
      Message 2 of 8 , Oct 3, 2007
        Zrejme pouziji Melvynovo, ale diky vsem.

        K.

        <daniela.vranova@>

      • kzgafas
        Message 3 of 8 , Oct 3, 2007
          Tohle je zajímava poznamka. Ono to totiz vubec soft neni, byt "in
          housing need." Cestina, jak se zda nema "zatim" pro tohle dostatecne
          pokrytecky vyraz. Bud to nevystihuje podstatu a je to prilis neutralni
          a nebo to zni prilis tvrde.