Re: [Czechlist] TERM: people in housing need

  • daniela.vranova
    Message 1 of 8 , Oct 3 6:50 AM
      a nebo

      lide bez pristresi
      lide bez domova
      > Od: Alena Rysková 2e <preklady@...>
      > Předmět: Re: [Czechlist] TERM: people in housing need
      > Datum: 03.10.2007 14:50:41
      > dostupne bydleni pro potrebne?
      > pripadne ...pro ty, kdo je potrebuji?
      > a jeste jinak - v (socialni) tisni?
      > Alena R.

    • melvyn.geo
      Message 2 of 8 , Oct 3 6:59 AM
        anebo
        v bytove tisni?

        Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
        www.duchcov.cz/noviny/200610/hodnoceni.htm

        BR

        M.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, daniela.vranova <daniela.vranova@...>
        wrote:

        > a nebo
        >
        > lide bez pristresi
        > lide bez domova
      • melvyn.geo
        Message 3 of 8 , Oct 3 7:14 AM
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

          > Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
          > Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
          > nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spíš soft.

          BTW ja bych to neudelal prilis soft tady. Kdyz jsou in housing need tak
          vazne potrebujou strechu nad hlavu IMHO. Nejde o to, ze je prestala
          bavit barva zaclon nebo neco. :-)

          BR

          M.
        • kzgafas
          Message 4 of 8 , Oct 3 11:44 AM
            Zrejme pouziji Melvynovo, ale diky vsem.

            K.

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "melvyn.geo" <zehrovak@...> wrote:

            > anebo
            > v bytove tisni?
            >
            > Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
> [...]
          • kzgafas
            Message 5 of 8 , Oct 3 11:49 AM
              Tohle je zajímava poznamka. Ono to totiz vubec soft neni, byt "in
              housing need." Cestina, jak se zda nema "zatim" pro tohle dostatecne
              pokrytecky vyraz. Bud to nevystihuje podstatu a je to prilis neutralni
              a nebo to zni prilis tvrde.