Re: [Czechlist] TERM: people in housing need

    Message 1 of 8 , Oct 3, 2007
      uspokojit sve bytove potreby?
    • Alena Rysková 2e
      Message 2 of 8 , Oct 3, 2007
        dostupne bydleni pro potrebne?
        pripadne ...pro ty, kdo je potrebuji?
        a jeste jinak - v (socialni) tisni?
        Alena R.

        ----- Original Message -----
        From: kzgafas
        To: Czechlist@yahoogroups.com
        Sent: Wednesday, October 03, 2007 2:39 PM
        Subject: [Czechlist] TERM: people in housing need

        Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
        Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
        nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spís soft.

        Kontext je:
        The Trust has been set up to provide and manage high quality,
        affordable housing for people in housing need.

        Díky,

      • daniela.vranova
        Message 3 of 8 , Oct 3, 2007
          a nebo

          lide bez pristresi
          lide bez domova
          > Od: Alena Rysková 2e <preklady@...>
          > Předmět: Re: [Czechlist] TERM: people in housing need
          > Datum: 03.10.2007 14:50:41
          > dostupne bydleni pro potrebne?
          > pripadne ...pro ty, kdo je potrebuji?
          > a jeste jinak - v (socialni) tisni?
          > Alena R.

        • melvyn.geo
          Message 4 of 8 , Oct 3, 2007
            anebo
            v bytove tisni?

            Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
            www.duchcov.cz/noviny/200610/hodnoceni.htm

            BR

            M.

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, daniela.vranova <daniela.vranova@...>
            wrote:

            > a nebo
            >
            > lide bez pristresi
            > lide bez domova
          • melvyn.geo
            Message 5 of 8 , Oct 3, 2007
              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

              > Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
              > Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
              > nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spíš soft.

              BTW ja bych to neudelal prilis soft tady. Kdyz jsou in housing need tak
              vazne potrebujou strechu nad hlavu IMHO. Nejde o to, ze je prestala
              bavit barva zaclon nebo neco. :-)

              BR

              M.
            • kzgafas
              Message 6 of 8 , Oct 3, 2007
                Zrejme pouziji Melvynovo, ale diky vsem.

                K.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "melvyn.geo" <zehrovak@...> wrote:

                > anebo
                > v bytove tisni?
                >
                > Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
> [...]
              • kzgafas
                Message 7 of 8 , Oct 3, 2007
                  Tohle je zajímava poznamka. Ono to totiz vubec soft neni, byt "in
                  housing need." Cestina, jak se zda nema "zatim" pro tohle dostatecne
                  pokrytecky vyraz. Bud to nevystihuje podstatu a je to prilis neutralni
                  a nebo to zni prilis tvrde.