TERM: people in housing need

  • kzgafas
    Message 1 of 8 , Oct 3, 2007
      Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
      Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
      nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spíš soft.

      Kontext je:
      The Trust has been set up to provide and manage high quality,
      affordable housing for people in housing need.

      Díky,

      Message 2 of 8 , Oct 3, 2007
        uspokojit sve bytove potreby?
      • Alena Rysková 2e
        Message 3 of 8 , Oct 3, 2007
          dostupne bydleni pro potrebne?
          pripadne ...pro ty, kdo je potrebuji?
          a jeste jinak - v (socialni) tisni?
          Alena R.

          Message 4 of 8 , Oct 3, 2007
            a nebo

            lide bez pristresi
            lide bez domova
            > Od: Alena Rysková 2e <preklady@...>
            > Předmět: Re: [Czechlist] TERM: people in housing need
            > Datum: 03.10.2007 14:50:41
            > dostupne bydleni pro potrebne?
            > pripadne ...pro ty, kdo je potrebuji?
            > a jeste jinak - v (socialni) tisni?
            > Alena R.

          • melvyn.geo
            Message 5 of 8 , Oct 3, 2007
              anebo
              v bytove tisni?

              Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
              www.duchcov.cz/noviny/200610/hodnoceni.htm

              BR

              M.

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, daniela.vranova <daniela.vranova@...>
              wrote:

              > a nebo
              >
              > lide bez pristresi
              > lide bez domova
            • melvyn.geo
              Message 6 of 8 , Oct 3, 2007
                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

                > Nenapadne nìkoho z vás vhodný termín pro "people in housing need"?
                > Nìco jako "lidé v nouzi" mi pøijde nevhodnì silné - potøeboval bych
                > nìco, co to vystihuje, ale aby to znìlo spíš soft.

                BTW ja bych to neudelal prilis soft tady. Kdyz jsou in housing need tak
                vazne potrebujou strechu nad hlavu IMHO. Nejde o to, ze je prestala
                bavit barva zaclon nebo neco. :-)

                BR

                M.
              • kzgafas
                Message 7 of 8 , Oct 3, 2007
                  Zrejme pouziji Melvynovo, ale diky vsem.

                  K.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "melvyn.geo" <zehrovak@...> wrote:

                  > anebo
                  > v bytove tisni?
                  >
                  > Azylovy dum, ktery nyni vyuzivaji lide v bytove tisni.
> [...]
                • kzgafas
                  Message 8 of 8 , Oct 3, 2007
                    Tohle je zajímava poznamka. Ono to totiz vubec soft neni, byt "in
                    housing need." Cestina, jak se zda nema "zatim" pro tohle dostatecne
                    pokrytecky vyraz. Bud to nevystihuje podstatu a je to prilis neutralni
                    a nebo to zni prilis tvrde.