Re: TERM: temporary worker

  • spektrum2002
    Message 1 of 7 , Oct 2, 2007
      Tak mne se "smluvni pracovnik" nelibi, konec koncu kazdy zamestnanec
      pracuje na zaklade pracovni smlouvy a emocne to u mne vzbuzuje pocit,
      ze je placen smluvnim platem (tedy lepe nez stabilni zamestnanec).
      Puvodne navrzena "osoba pracujíci na zaklade dohody" neni sice
      stylisticky nic moc, ale v nasem systemu asi nejlepe odpovida
      skutecnosti a pro personalisty bude nejlepsi.
      Petr Adamek