Re: [Czechlist] Re: SKYPE - CALLING ABROAD

    Message 1 of 7 , Sep 2, 2007
      Nevim jak u tebe, Radku, ale u mne se kvalita volani s VD na jare prudce
      zhorsila - kazdy telefonat je sazka do loterie, hovor y vypadavaji,
      lide nejsou slyset. Support mlci, takze s nimi koncim. A ne, linkou to
      neni, protoze kdyz totez cislo zavolam vzapeti pres Skype, kvalita je
      velmi dobra.

      Martin

    • Gerald Turner
      Message 2 of 7 , Sep 2, 2007
        Co takhle zkusit Voipcheap? http://www.voipcheap.com/ Me to pekne funguje.
        Volam zadarmo na pevne linky do ciziny.

        Gerry

        On 02/09/07, Martin Janda <mjanda@...> wrote:

> [...]
        > lide nejsou slyset. Support mlci, takze s nimi koncim. A ne, linkou to
        > neni, protoze kdyz totez cislo zavolam vzapeti pres Skype, kvalita je

        Czech-In Translations
        V lesíčku 5
        150 00 Prague 5
        Czech Republic
        Tel/fax: ++ 420 235 357 194

        To see a World in a Grain of Sand
        And a Heaven in a Wild Flower,
        Hold Infinity in the palm of your hand
        And Eternity in an hour.

        Message 3 of 7 , Sep 3, 2007
          Dik za odkaz, Gerry. Jsou za tim bohuzel uplne stejni hosi jako za
          Voipdiscountem a Voipbusterem, takze bude zrejme stejna i technologie a
          sit, ale za pokus to mozna stoji.

          Martin

        • Šárka Rubková
          Message 4 of 7 , Sep 6, 2007
            Dobr� den, v��en� kolegov�,

            kdo mi pom��e do 12,00 P�elo�it asi 10NS

            Ozv�te se off list