Job Cz > En

  • veramiltner
    Message 1 of 1 , Aug 25, 2007
      Dobry den,

      jeden klient potrebuje prelozit casti norem a dodatky, ktere budou k
      dispozici ve Wordu. Dale take par hesel z tabulek. Celkem asi 4 strany
      textu. Preklad bych potrebovala hotovy do ctvrtka, 30. srpna, rano.
      Nyni mam k dispozici vzorovy text. Dokument k prekladu bych poskytla v
      pondeli rano.
      Nasel byste si nekdo chvilku a pomohl mi s vyse uvedenym prekladem?
      Pokud mate zajem, poslete mi odpoved na adresu: miltner(at)pobox.com a
      uvedte sazbu za zdrojove slovo v US centech.

      Predem mnohokrat dekuji.

      Preji hezky den!

      S pozdravem

      Vera Miltnerova