Re: Sazby, vyjednavani

  • Renata Korpak
    Message 1 of 6 , Dec 17, 1999
      Ahoj,

      presne tu zkusenost jsem udelala ja. Kratke preklady se vyplati jenom, pokud
      si za ne clovek uctuje pomerne vic, kvuli emailu ale i stravenemu casu,
      vypisovani faktury, proniknuti do podstaty textu atd. Ja mam pocit, ze JTP
      si mysli, ze v Cesku se min. sazba rovna 1 normostrane, ale zajimalo by me,
      zda to kolegove dodrzuji ( a i tak je to podle me, pokud se nedrzime dopor.
      tarifu, malo).
      Nekdy totiz dochazi k situaci, kdy si zakaznik zvykne, ze je kratka zakazka
      stejne draha jako dlouha, a zacne na nas hazet zblebty jako na nejakou
      sekretarku ve vedlejsim pokoji (ktera je ovsem placena od hodiny). Takhle si
      to trochu rozmysli a taky nekdy ty trosky trochu da dohromady.
      Odmenovat stale zakazniky lepsi sazbou se mi zda smysluplne (aspon dle me
      britske zkusenosti) pouze u zakazniku bezprostrednich. Agentury jsou vrtkave
      a nevazi si toho. I tak se pak - kdyz vy zrovna nejste doma - obrati na
      nekoho jineho, jan aby tu zakazku co nejrychleji zadaly.
      Renata Korpak
      Tel./fax 01273 772 001