Re: [Czechlist] Help: English articles

  • Bedrich Hadziu
    Message 1 of 5 , Jul 18, 2007
      Hi Michael,

      here is my suggestion:

      Neni-li vyslovne uvedeno jinak, jednotna cisla podstatnych jmen uvedenych v teto ... , at uz v obecnem nebo konkretnim tvaru, znamenaji vzdy "jeden nebo vice".

      Best,

      Bedrich

      Michael Trittipo <tritt002@...> wrote: On Mon, 16 Jul 2007 03:50:49 -0000
      "Monika" wrote:

      > Except as otherwise noted, the articles "a", "an", and "the" mean "one
      > or more".
      >
      > Nejak si s ni nevím rady. Vynechat ji nemuzu, ma tady sve logicke
      > opodstatneni. Nejaky napad?

      What about something like "pouz^iti' singula'ru nevyluc^uje moz^nost plura'lu"?

      Mike Trittipo
      Minneapolis, MN

      Anglicke krouzky:
      http://zehrovak.googlepages.com/circles