HELP - energetika - PODEKOVANI

  • Lenka Suková
    Message 1 of 1 , Nov 2, 2000
      Jirko, Moniko, Vlasto, Melvyne a Mirku,
      mockrat Vam vsem dekuji za rady. Prosla jsem vsechny ty vyrazy, zabrouzdala
      si po internetu (samozrejme zce a pre, coz je k tematu) a preklad poslala
      zpet. Kdybyste mi neporadili Vy, musela bych na tom intërnetu stravit
      dvakrat tolik casu a uz ted sotva vidim.
      Jeste jednou dekuji a doufam, ze Vam to nekdy oplatim.
      Dobrou.
      Lenka Sukova