RE: [Czechlist] HELP: energetika - URGENT

  • Palik
    Message 1 of 6 , Nov 2, 2000
      Lenko

      Odberovy diagram - load curve, consumption curve

      ohledne odberu jsem nasla napriklad:
      regulovany odber = regulated demand
      prumerny odber = integrated demand
      odber stanoveny smlouvou = subscribed demand, contractual demand

      misto odberu = intake point
      odberatelske zarizeni = consumer's stock of plant and equipment
      dispecink (energeticky) = load dispatching centre
      nebo jen dispatching centre
      provozni dispecink = operating control

      Je to vsechno z odborneho slovniku pro energetiky a elektrotechniky, osobne
      to nemam overene.

      HIH

      Vlasta

      ---
      Odchozí zpráva neobsahuje viry.
    • Melvyn Clarke
      Message 2 of 6 , Nov 2, 2000
        --- In Czechlist@egroups.com, "Palik" <palik@s...> wrote:

        > Je to vsechno z odborneho slovniku pro energetiky a elektrotechniky,
        osobne
        > to nemam overene.

        Totez plati se mnou. Jenom cituju tento slovnik:

        > "dispecink"

        dispatching centre (ale jinde jsem uvidel "operations centre")

        >a spojenim "dispecerske rizeni"

        Supervisory control

        > elektricka prace

        electric, electrical work