Re: [Czechlist] HELP: energetika - URGENT

    Message 1 of 6 , Nov 2, 2000
      Lenka Sukova:

      > A jeste nakonec bych se chtela zeptat, jestli nekdo nevite, kde bych na
      > internetu nasla zakon c. 222/1994 Sb. (energeticky zakon)

      Treba http://ikaros.zce.cz/info/legislativa/222.html.

      Glosar jsem zadny nenasel, chce to trochu trpelivosti.

      Jirka Bolech
    • Monika Cechvala
      Message 2 of 6 , Nov 2, 2000
        pri hledani zakonu se mi osvedcil www.google.com - staci zadat cislo
        zakona (vcetne lomitek a sb.) a ono ho to vetsinou najde...vsadim se,
        ze energeticky zakon se jmenuje daleko "vzneseneji" :-)...jinak
        nektere zakony i s prelozenymi texty jsem videla na strankach
        pinknetu..

        monika c.

        --- In Czechlist@egroups.com, "Lenka Suková" <sukova.lenka@w...>
        wrote:
        > Dobry den,
        > chtela bych Vas pozadat o radu v souvislosti s nekolika terminy.
        Vsechny se
> [...]
        > Z toho pak vyplyvaji
        > odberna elektricka zarizeni
        > odberovy diagram
        > odberne misto
        >
        > Dale si nevim rady se slovem "dispecink" a spojenim "dispecerske
        rizeni"
        > (slovo "dispecersky" je v mnohych kombinacich prekladano
        jako "control" a
        > "rizeni" taktez).
        >
        > A jeste nakonec bych se chtela zeptat, jestli nekdo nevite, kde
        bych na
        > internetu nasla zakon c. 222/1994 Sb. (energeticky zakon). Zkousela

      • Palik
        Message 3 of 6 , Nov 2, 2000
          Lenko

          Odberovy diagram - load curve, consumption curve

          ohledne odberu jsem nasla napriklad:
          regulovany odber = regulated demand
          prumerny odber = integrated demand
          odber stanoveny smlouvou = subscribed demand, contractual demand

          misto odberu = intake point
          odberatelske zarizeni = consumer's stock of plant and equipment
          dispecink (energeticky) = load dispatching centre
          nebo jen dispatching centre
          provozni dispecink = operating control

          Je to vsechno z odborneho slovniku pro energetiky a elektrotechniky, osobne
          to nemam overene.

          HIH

          Vlasta

          ---
          Odchozí zpráva neobsahuje viry.
        • Melvyn Clarke
          Message 4 of 6 , Nov 2, 2000
            --- In Czechlist@egroups.com, "Palik" <palik@s...> wrote:

            > Je to vsechno z odborneho slovniku pro energetiky a elektrotechniky,
            osobne
            > to nemam overene.

            Totez plati se mnou. Jenom cituju tento slovnik:

            > "dispecink"

            dispatching centre (ale jinde jsem uvidel "operations centre")

            >a spojenim "dispecerske rizeni"

            Supervisory control

            > elektricka prace

            electric, electrical work