Re: [Czechlist] Gramatická otázka-cárka pred nebo

  • Miroslav Herold
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2000
      Tomas jiz odpovedel o zakladnim pravidle. Ale z praxe korektora jedno
      upozorneni: rada autoru vynechava casto carku pred NEBO tak rikajic
      napotkani, a to i v pripadech, kdy souradny clen obsahuje vedlejsi vetu
      vlozenou.
      Priklad:
      Doklad podepisuje X, ktery je soucasne opravnen k xxxxxxxx, NEBO predseda
      spravni rady Y
      BR
      Mirek
      Ing.Miroslav HEROLD, CSc.

      tlumocník/prekladatel/poradenství/volný novinár
      tel.: xx420 2 536549
      mobil: 0606 865870