Re: Doporucene tarify JTP

  • KostasZgafas
    Message 1 of 9 , Dec 16, 1999
      >Hmmm, tedy musim ze priznat, ze s cenou 360 Kc jsem se na domacim trhu nesetkal.
      >Nejake jine zkusenosti?
      >Kostas

      David:
      Delas za 450, nebo za 250?

      Mel jsem na mysli, ze 360 Kc je pro mne prekvapive vysoko na domaci trh. Pro tuzemce delam max. za 300, ale take to mozna souvisi s tim, ze jsem se na domaci trh nikdy plne nezameroval, delam spise pro zahranicni. Ale oboji ma asi sve vyhody i nevyhody. Zamerit se na domaci trh a ziskat dobre platici stale zakazniky, jak to popisujes, ma taky neco do sebe.
      Kostas